Muhasebe Kaydı, Muhasebeleştirme, Vergi Daireleri, Sgk, Ebeyanname, Muhasebe bürosu, Muhasebe programları, Matbu Formlar,SGK, E-Devlet Uygulamaları, Guncel Mevzuat, Mali Müşavirlik

11 Temmuz 2010 Pazar

Sağlık Hizmetleri Sözleşmesi

1. TARAFLAR
Bu sözleşme, Ankara ilinde Tuna Caddesi No:7 06410 Yenişehir/Ankara adresinde mukim SSK Başkanlığı Sağlık İşleri Genel Müdürlüğü ile, ……………….. ilinde kurulu ............................................................... adresinde mukim  ....................................................arasında imzalanmıştır.

2. KONU
Bu sözleşmenin konusu, müracaat eden hastalara bu sözleşmede belirtilen hükümler ve Ek-1’de yer alan Sözleşme Başlıklarına İlişkin Özel İdari, Teknik ve Tıbbi Hükümler çerçevesinde; Madde 8’de sözleşme kapsamında yer alan başlıklarla sınırlı Ek-2’de yer alan ve hizmetin alındığı tarihte yürürlükte olan “SSK Tarafından Satın Alınan Sağlık Hizmetleri Ücret Tarifesi”nden Merkez tarafından kabul edilen işlemlerin sağlanmasıdır.

3. TANIMLAR
KURUM: Sosyal Sigortalar Kurumu Başkanlığı’nı,
GENEL MÜDÜRLÜK: Sosyal Sigortalar Kurumu Başkanlığı Sağlık İşleri Genel Müdürlüğü’nü,
MERKEZ: Bu sözleşmenin “Konu” başlığı altında tanımlanan sağlık hizmetini/hizmetlerini yine bu sözleşmede tanımlanan koşullar çerçevesinde hastalara sunmayı taahhüt eden  ......................................,
SSK İLAÇ TALİMATI:  Hizmetin alındığı tarihte yürürlükte olan SSK Başkanlığı İlaç Listesi ve Uygulama Talimatını,
E-SAĞLIK GERİ ÖDEME SİSTEMİ: Sigortalılık provizyonu ve hastaya yapılan muayene, tetkik, tahlil ve/veya tedavi v.b. hizmetlerinin web uygulama veya web servisler üzerinden onayının alındığı ve kaydedildiği Kurum tarafından hazırlanan uygulamayı,
BÜTÇE UYGULAMA TALİMATI: Maliye Bakanlığınca tebliğ olunan ve Resmi Gazetede yayımlanan ilgili mali yıl Bütçe Uygulama Talimatını,
SSK TARAFINDAN SATIN ALINAN SAĞLIK HİZMETLERİ ÜCRET TARİFESİ: Hizmetin alındığı tarihte yürürlükte olan ve SSK tarafından satın alınan sağlık hizmetlerine  ilişkin ücret tarifesini,
FORM_1: Kurum tarafından belirlenmiş 07.1000.008.00 (C-2010-9) kod numaralı matbu form şeklindeki geçici iş göremezlik belgesini,
FORM-2: Kurum tarafından belirlenmiş 07.1000.009.00 (C-2010-10) kod numaralı matbu form şeklindeki geçici iş göremezlik belgesinin devamını,
07.1000.013.00 kod numaralı reçete: Kurumca verilen ve otokopili sağlık karnesi dışında kullanılan matbu reçeteyi,
07.1000.005.00 kod numaralı Çalışabilir Kağıdı: Kurum tarafından kullanılan matbu çalışabilir kağıdını,
Hasta :

- 506 Sayılı Sosyal Sigortalar Kanunu’na göre iş kazaları ile hastalık ve analık sigortaları yönünden sağlık yardımlarından yararlandırılanları ve bakmakla yükümlü oldukları kimseleri,

- 2925 Sayılı Tarım İşçileri Sosyal Sigortalar Kanunu’na göre hastalık sigortası yönünden sağlık yardımlarından yararlandırılanları ve bakmakla yükümlü oldukları kimseleri,

- Yabancı Ülkelerle yapılan Sosyal Güvenlik Sözleşmeleri kapsamında Kurum tarafından sağlık hizmeti verilen kişileri,

- İşsizlik ödeneği alan sigortalılardan:

     - 506 Sayılı Kanuna tabi olarak çalışmakta iken daha sonra işsizlik ödeneği almaya hak kazanan sigortalı işsizlerin kendilerine işsizlik ödeneği ödendiği sürece,

     - Sigortalı işsizin eşi ile bakmakla yükümlü olduğu çocukları, ana ve babasına, sigortalılık niteliğinin sona erdiği tarihten itibaren altı ay süreyle,

- İş kaybı tazminatı alanlar ile bunların eş, çocuk, ana ve babalarını kapsar.

4) GENEL İDARİ HÜKÜMLER

4.1 Muayene amacıyla doğrudan başvurulması halinde Merkez,

a) Sigortalılar ile bunların geçindirmekle yükümlü oldukları eş ve çocukları ile ana, babaları:

- SSK tarafından düzenlenen sağlık karnesini,

- İşverenlerce düzenlenecek vizite kağıdı veya sağlık belgesini,

b) SSK'dan gelir veya aylık alanlar ile bunların geçindirmekle yükümlü olduğu eş, çocuk, ana ve babaları ve hak sahibi olarak gelir veya aylık alan eş, çocuk, ana ve babaları:

SSK tarafından düzenlenen sağlık karnesini,

c) İşsizlik ödeneği alan sigortalılar:

- Türkiye İş Kurumu Genel Müdürlüğü’nce verilen ve vizite kağıdı yerine geçecek fotoğraflı, mühürlü ve imzalı “İşsizlik Ödeneği Kimlik ve Sağlık Belgesi”ni,

- SSK tarafından verilen sağlık karnesini,

d) İş kaybı tazminatı alan sigortalılar ile eş, çocuk, anne ve babaları:

- Türkiye İş Kurumu Genel Müdürlüğü’nce verilen ve vizite kağıdı yerine geçecek fotoğraflı mühürlü ve imzalı “İş Kaybı Tazminatı Kimlik ve Sağlık Kartı”nı,

- SSK tarafından düzenlenen sağlık karnesini, iş kaybı tazminatı kimlik ve sağlık kartını

Kurum tarafından belirtilen program çerçevesinde merkeze verilen kullanıcı şifresi ile E-Sağlık Geri Ödeme Sistemi üzerinden sigortalılık ve sağlık provizyonunun, yapacağı işlemlerle eşzamanlı alınması koşuluyla muayene, tetkik ve/veya tedavilerini resimli kimlik belgelerini kontrol ederek yapar. İnternet üzerinden sigortalılık ve sağlık provizyonu, işlemlerle eşzamanlı alınmadan yapılan muayene, tetkik ve/veya tedaviler için Kurum tarafından ilgili Merkez'e hiç bir ödeme yapılmaz.

e) Yabancı Ülkelerle yapılan Sosyal Güvenlik Sözleşmeleri kapsamında Kurum tarafından sağlık hizmeti verilen kişiler:

- Sigorta İl/Sigorta Müdürlüklerince düzenlenen ve onaylanan sağlık yardım hakkı süresini belirten belgeyi ve resimli kimlik belgelerini kontrol ederek muayene, tetkik ve/veya tedavilerini yapar.

f) İş kazası geçiren sigortalılar:

- İşverenlerce düzenlenecek vizite kağıdını,

- SSK tarafından düzenlenen sağlık karnesini,

- İş kazası tespit tutanağını ve resimli kimlik belgelerini kontrol ederek muayene, tetkik ve/veya tedavilerini yapar.

    İş kazası geçiren sigortalılara sağlık kurulu raporu ile verilecek istirahatlerde bu sözleşmenin 4.7. maddesinde belirtilen 3 ay sınırlaması yoktur. İstirahat, sigortalının çalışabileceği tarihe kadar devam eder.

    Merkez muayene için başvuran sigortalıların kendisi hariç, bakmakla yükümlü olduğu eş, çocuk, ana ve babaları, Kurumdan gelir veya aylık alanlar ile bakmakla yükümlü olduğu eş çocuk, ana ve babaları, hak sahibi olarak gelir alan eş, çocuk ana ve babalar, sigortalılık niteliği sona eren ve altı ay süreyle sağlık yardımlarına müstahak olan sigortalılar ile bakmakla yükümlü olduğu eş, çocuk, ana ve babaları, yurtdışı sigortalıları ile bakmakla yükümlü oldukları eş, çocuk, ana ve babalarından Kurum tarafından tespit edilerek duyurulan poliklinik muayene ücreti (muayene katkı payı), Merkezce Kurum adına tahsil edilecektir. Bu miktar, Kurum’a düzenlenecek fatura ücretinden düşülecektir.  Ayrıca reçete yazılan hastalarda reçete üzerine muayene ücretinin Merkezce tahsil edildiğine dair “Poliklinik Muayene Ücreti Tahsil Edilmiştir”  şeklinde bir ibare düşülecek yada kaşe basılacaktır.

4.2.Kurum tarafından belirlenen usullere uygun olarak tetkik ve/veya tedavi amacıyla başvurulması halinde Merkez, tetkik ve/veya tedavi istem belgesi ile birlikte gönderilen hastaların tetkik ve/veya tedavilerini hastaların internet üzerinden Kurum tarafından belirtilen program çerçevesinde (e-sağlık gibi) kendilerine verilen kullanıcı şifresi ile  sigortalılık ve sağlık provizyonunu yapacağı işlemlerle eşzamanlı alarak ve resimli kimlik belgeleri, sağlık karnesi ve vizite kağıdını kontrol ederek istem belgesinde belirtilen usule uygun olarak yapar. Tetkik ve/veya tedavi istem belgesi ve internet üzerinden işlemlerle eşzamanlı alınmış sigortalılık ve sağlık provizyonu bulunmayan hastaların tetkik ve/veya tedavileri için Kurum tarafından ilgili Merkez'e hiç bir ödeme yapılmaz.

    Kurumca ödeme yapıldı ise, hastalara ait belgelerin sahte olarak düzenlendiğinin veya sözleşmede tanımlanan hasta kapsamı dışında kalan kişilere tetkik ve/ veya tedavi yapıldığının tespiti halinde Kurumca merkeze yapılan ödemeler merkezden tahsil edilir.

4.3. Hastanın tetkik ve/veya tedavi istem belgesinde belirtilenler dışında kalan ve Merkezce yapılmasının uygun olacağı düşünülen, ancak acil müdahale gerektirmeyen tıbbi tanı ve tedavi işlemleri, Merkez tarafından tetkik ve/veya tedavi istemini yapan sağlık tesisine hastanın bu halini belirtir ayrıntılı bir rapor ile bildirilir. Bu işlemler, ayrıca tetkik ve/veya tedavi istem belgesi düzenlenmeden Merkez tarafından yapılamaz; yapılması halinde söz konusu işlemler için Merkez'e hiç bir ödeme yapılmaz.

4.4. Merkez, müracaat eden hastaların gerekli muayene, tetkik ve/veya tedavilerinin müracaat tarihleri itibariyle yapılmasını ve ileri tarihler için randevu verilmemesini, çok zaruri durumlarda randevu süresinin ayaktan işlemler için 7 (yedi) günü yatarak yapılacak işlemler için 15 (onbeş) günü geçmemesini kabul eder.

4.5. Merkez tarafından, SSK İlaç Listesi ve Uygulama Talimatı’nda belirtilen kurallar ve ilaçlar doğrultusunda reçete ve/veya ilaç tabelası tanzim edilir. Buna aykırı yazılan ilaç bedelleri SSK tarafından karşılanmaz.

4.6. Merkezce düzenlenen reçete muhteviyatı ilaçlar için otokopili sağlık karnelerinin kullanılması esastır. Ancak, sağlık karnelerinin reçete sayfaları bitenler için Kurumca verilecek 07.1000.013.00 kod numaralı matbu reçete veya merkeze ait matbu reçete kullanılacaktır.

    Merkeze ait reçeteler kullanıldığında bu reçetelere hastanın adı-soyadı, T.C kimlik numarası, sigorta ya da tahsis numarası ve karne seri numarasının yer aldığı otokopili sağlık karnesinin ön yüzündeki bilgiler yazılacaktır.

    Yabancı Ülkelerle yapılan Sosyal Güvenlik Sözleşmeleri kapsamında Kurum tarafından sağlık hizmeti verilen kişiler için düzenlenecek reçeteler de kimlik bilgileri ile birlikte sağlık yardım hakkını veren ülkenin adı da yazılacaktır.

    İlave olarak hastanın muayene edildiği sağlık tesisinin adı ile protokol numarası kaydedilecektir.

4.7. Çalışan sigortalılar için merkez hekimleri, hastanın muayenesi sonucu gerekiyorsa Kurum mevzuatı çerçevesinde istirahat belgesi düzenler. Ayaktan müracaat eden Sigortalılara istirahat raporu verilmesi gereken hallerde, tek hekim tarafından bir defada en çok 10 gün istirahat verilebilir ve bir defa tekrarlanabilir. Yatırılarak tedavi gören sigortalılara istirahat raporu verilmesi gereken hallerde 20 günü geçen istirahat verilmesi gerekiyorsa rapor sağlık kurulunca verilir. Sağlık kurulunun vereceği istirahat süresi sigortalının tedavi altına alındığı tarihten başlamak üzere 3 ayı geçemez.

    Söz konusu istirahatin 10 güne kadar olan kısmının Form-1, ikinci 10 güne kadar olan kısmı Form-2 geçici iş göremezlik devam belgesi ile verilir. Söz konusu Form-1 ve Form-2’nin hekimler tarafından bütün haneleri eksiksiz, tereddüt edilemeyecek şekilde okunaklı ve el yazısı ile doldurulacak, hekim tarafından açık imza ile imzalanarak (paraf kullanılmayacaktır) kaşelenmesinden sonra başhekimlikçe de onaylanacaktır.

   Merkez hekimlerince yapılan muayeneleri sonucu istirahatlı bırakılmalarına gerek görülmeyen veya Kurumumuzca ayakta 20 günü aşmayan müddetle tedavileri sağlanıp da iş görebilecek duruma gelen sigortalılar için müdavi hekimlerce, işyerlerine ibraz etmeleri bakımından 07.1000.005.00 “Çalışabilir Kağıdı” düzenlenecektir.

    İstirahat sağlık kurulu raporu ile verilmişse sigortalının çalışıp, çalışamayacağı veya kontrol muayenesi yapılıp, yapılmayacağı hususunu sağlık kurulu raporunda belirtilecektir. Söz konusu çalışabilir kağıtlarına protokol tarih ve numarası kaydedilerek sigortalılara verilecektir.

    Form-1 ve Form-2 merkez tarafından bir üst yazı ile birlikte Sigorta İl/Sigorta Müdürlüklerine gönderilecek, kesinlikle sigortalılara elden verilmeyecektir.

    Yurtdışı sigortalıları için yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde düzenlenen istirahat raporlarının bir sureti sigortalıya verilecek, bir sureti ise sigorta il/sigorta müdürlüğüne yazı ekinde gönderilecektir.

4.8. Gerektiğinde Kurumca düzenlenecek toplantılara, Merkezin davet edilen yetkilileri iştirak eder.

4.9. Merkez, Kurum tarafından tespit olunan örneklere göre lüzumlu belge ve raporları usulü dairesinde tam ve doğru olarak bilgi işlem sistemi aracılığıyla günlük olarak tanzim etmek; kaydedeceği bu hasta ve işlem bilgilerini, sayılarını, hasta mortalite ve morbidite oranını  ve sözleşme hükmünce yapılması gereken tıbbi işlem kayıtları ile Kurumca talep edilen diğer bilgileri, Kurum’un bu bilgilere, bilgi işlem sistemi aracılığıyla her an ulaşabileceği şekilde tutmak ve  Kurumun ilgili birimine sunmak zorundadır.

4.10. Kurum, ihtiyaç duyulduğunda herhangi bir hasta için yapılmış her türlü tetkik ve/veya tedavi belgelerini, dosya veya fotokopisini, manyetik ortam kayıtlarını, filmleri ve/veya diğer görsel dokümanları geri verilmek üzere Merkezden isteyebilir. Merkez bunları şartsız ve ücretsiz olarak vermeyi peşinen kabul ve taahhüt eder.

4.11. Merkez, Kurumca yapılan düzenlemeler çerçevesinde Kurum tarafından bildirilen belgeleri düzenleyerek Kuruma ve/veya hastaya verir.

4.12. Merkez; verilen hizmetin sözleşme kapsamına uygunluğu ile hizmetin niteliği, niceliği ve kalitesi yönünden Kurumun kontrol hakkını tanır. Kurum bu yetkisini uygun gördüğü zamanda görevlendireceği kişiler aracılığıyla kullanır. Kurum denetim elemanları tarafından veya ihtiyaç duyulması halinde Kurum dışı kişi ve kuruluşlara yaptırılan incelemeler sonucunda; ortaya çıkabilecek Kurum zararının merkezden kaynaklandığının tespit edilmesi halinde; Merkez, Kurumun bu konuda Kurum dışına yaptığı bilirkişi ve inceleme giderlerinin toplamını ve bu inceleme sonucu ortaya çıkan Kurum zararını yasal faizi ile birlikte Kuruma ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Kurum, gerekli gördüğü hallerde incelemeye konu olan sözleşmenin yürütümünü ve/veya ödemeleri uygun gördüğü süreyle askıya alma hakkını saklı tutar. Merkez; ödemenin askıya alındığı dönemlere ait hiçbir şekilde zarar, ziyan, faiz, maddi ve manevi tazminat talebinde bulunamaz.

4.13. Bu sözleşmeyi kabul eden Merkez, doğrudan veya istem belgesi ile gelen hastaları kabul etmek zorundadır. Merkez kabul etmediği hastaya kabul etmeme gerekçesini derhal yazılı olarak bildirmek zorundadır. Hastanın yazılı olarak Kuruma müracaatı halinde Merkez'ce belirtilen gerekçe Kurum tarafından uygun bulunmalıdır. Uygun bulunmadığı taktirde Sözleşmenin 5.2 maddesi uygulanır.

4.14. Yapılan tetkik ve/veya tedavinin, hastanın tetkik ve/veya tedavi istemini gerçekleştiren sağlık tesisi tarafından nitelik yönünden yeterli bulunmaması halinde, durum tutanakla yazılı olarak belgelenir ve tetkik ve/veya tedavi ikinci bir ücret talep edilmeksizin ivedilikle Merkez tarafından yenilenir. Yenileme talebine Merkezce olumlu yanıt verilmemesi durumunda söz konusu tetkik ve/veya tedavi ivedilikle bir başka yoldan sağlanır ve bu nedenle Kurumca yapılan bütün giderler, Merkezin Kurumdan alacağından mahsup edilir.

4.15. Sözleşmenin Merkezin kusurundan dolayı Kurum tarafından feshedilmesi halinde, Merkez fesih tarihinden sözleşmenin sona ereceği tarihe kadar geçecek süre içerisinde bu durumdan dolayı ortaya çıkacak Kurum zararını karşılamayı kabul eder. Fesih nedeniyle hastaların tedavilerinin sağlanacağı başka bir kuruluşa sözleşme ücretlerinin üzerinde yapılacak ödeme tutarı, Merkezin Kurum'daki alacağından, Kurum'da alacağı yoksa yasal yollarla tahsil edilecektir.

4.16. Bu sözleşme hükümleri çerçevesinde hizmet alan hastalara ilişkin hizmet sunumunun tüm aşamalarında (tıbbi, idari, mekanla ilgili vb.) Merkez’in her türlü kusuru, ihmal veya tedbirsizliklerden kaynaklanan ve kesinleşmiş yargı kararı ile hüküm altına alınan ve Kurum tarafından hastaya ödenen her türlü maddi ve manevi tazminat miktarları Banka reeskont faizi ile birlikte Merkez ve ilgililerince tazmin edilir.

4.17. Merkez, hastanın veya hasta yakınlarının yazılı onayı alınmadan herhangi bir gerekçe ileri sürerek (işlem bedeli ve dernek, vakıf, vb. kuruluşlar için istenecek bağışlar dahil) ilave ücret ödenmesi talebinde bulunamaz ve bunu Kurumca belirlenecek yerde ve boyutta çerçeve/tabela şeklinde asar.

    Ayrıca Merkez, Merkezin girişinde Kurumca belirlenecek uygun bir yere anlaşmalı branşlar belirtilmek suretiyle “SSK ile Anlaşmalıdır” şeklinde tabela asar.

4.18. Merkezin Kurumdan doğmuş ve doğacak alacakları üçüncü kişi ve Kuruluşlara devir veya temlik edilemez.

4.19. Merkeze başvuran hastaların bu merkezlerde tam zamanlı çalışan, kamuda çalışmayan ve sözleşme kapsamında yer alan branşlarda uzman olan hekimler tarafından muayene, tetkik ve tedavileri yapılır.

    Hemodiyaliz merkezleri (sorumlu hekim hariç) ile hastane statüsünde yer almayan laboratuarlar ve görüntüleme merkezlerinde tam zamanlı hekim zorunluluğu aranmaz..
4.20. Sözleşme içeriğinde tanımlı işlemlerin bir bölümü veya tamamını gerçekleştirmekle yükümlü hekimin geçici veya kalıcı olarak Merkezdeki faaliyetinden ayrılması durumunda;

    a) Merkezden ayrılan hekimin sözleşmede tanımlı işlemleri gerçekleştirebilecek tek hekim olması durumunda, bu durum Merkez tarafından 24 saat içerisinde faks yoluyla Kuruma bildirilir ve E-Sağlık Geri Ödeme Sistemi üzerinden hekimin kaydı silinir. Merkez tarafından 24 saat içinde gerekli bildirimin yapılmaması nedeniyle doğacak zararlardan Merkez sorumlu olup; bu zararları karşılamakla da yükümlüdür. Merkeze yeni hekim bulunması için 30 gün süre tanınır. Hekimin ayrıldığı günden, Kuruma bildirim yapılana dek geçecek sürede, sözleşmeden kaynaklanan işlemlerin Merkez tarafından gerçekleştirilmesi halinde, işlem sonrası düzenlenecek faturalar Kurum tarafından ödenmez. Bu sürede hekim bulunmazsa Kurumca sözleşmenin 5.2 nci maddesi uygulanır, ayrıca sözleşmenin yürütümü askıya alınır.

    b) Merkezden ayrılan hekimin adına ruhsat düzenlenen hekim olması durumunda, bu durum Merkez tarafından 24 saat içerisinde faks ile Kuruma bildirilir ve E-Sağlık Geri Ödeme Sistemi üzerinden hekimin kaydı silinir. Merkez tarafından 24 saat içinde gerekli bildirimin yapılmaması nedeniyle doğacak zararlardan Merkez sorumlu olup; bu zararları karşılamakla da yükümlüdür. Merkeze yeni hekim bulunması için 30 gün süre tanınır. Hekimin ayrıldığı günden, Kuruma bildirim yapılana dek geçecek sürede, sözleşmeden kaynaklanan işlemlerin Merkez tarafından gerçekleştirilmesi halinde, işlem sonrası düzenlenecek faturalar Kurum tarafından ödenmez. Bu sürede hekim bulunup ruhsat işlemleri tamamlanmazsa Kurumca sözleşmenin 5.2 nci maddesi uygulanır, ayrıca sözleşmenin yürütümü askıya alınır.

    c) Bildirimle birlikte yeni hekim bulunmuş ve hekime ilişkin belgeler Kurum’a iletilmiş ise hasta kabulüne devam edilerek, ruhsat işlemlerinin tamamlanması için Merkez’e 30 gün süre tanınır. Bu sürede ruhsat işlemleri tamamlanmazsa Kurumca sözleşmenin 5.2 nci maddesi uygulanır, ayrıca sözleşmenin yürütümü askıya alınır.

4.21. Merkez, sözleşme öncesi Kurum tarafından istenilen belgelere esas personel (4.21. maddesinde sözü edilen haricinde) değişikliklerine ilişkin bilgi ve belgeleri değişikliğe konu personel için düzenlenen hizmet sözleşmesindeki tarihten itibaren en geç 30 gün içinde Kurum’a iletmekle yükümlüdür. Merkez, ünvan değişikliklerine ilişkin bilgi ve belgeleri değişikliğin Ticaret Sicili Gazetesindeki yayımı tarihinden itibaren en geç 30 gün içinde Kurum’a iletmekle yükümlüdür. Hasta kabulünün devam edeceği bu süre içinde istenilen belgelerin temininin mümkün olmaması halinde durum gerekçesi ile birlikte Kurum’a bildirilir ve uygun görülmesi halinde 30 gün ek süre verilir. Verilen süre sonunda belgelerin tamamlanamaması halinde Merkez hasta kabul edemez, hasta kabul etmesi halinde yapılan işlem ücretleri Kurum tarafından ödenmez.

    Merkez, adres değişikliğini, yeni adresinin Ticaret Sicili Gazetesindeki yayımı tarihi öncesinde Kurum’a bildirmekle yükümlüdür. Merkez, yeni adresinin Ticaret Sicili Gazetesinde yayımından sonra Kurumca uygun görülüne kadar hasta kabul edemez. Merkezin yeni adresinde çalışabileceğine dair Sağlık Bakanlığından alınacak ruhsat belgesinin Kuruma bildirilmesi ile birlikte yeni adresindeki mekanın Kurum tarafından gerçekleştirilecek denetim sonucu Kurumca uygun görülmesi halinde hasta kabul edecektir. Denetimi gerçekleştirilmemiş adreste hasta kabul edilmesi durumunda, bu hastalara ilişkin ödeme yapılmaz..

Merkez cihazlara ilişkin değişiklikleri (artırma, eksiltme, yenileme); hemodiyaliz cihazları için, Sağlık Bakanlığı ruhsat belgesi tarihinden itibaren en geç 15 gün içinde, diğer cihazlar için ise, değişikliğin olacağı tarihten önce Kuruma bildirmekle yükümlüdür. Merkez yeni cihazları ile çalışabileceğine dair; hemodiyaliz cihazları için Sağlık Bakanlığı’ndan alınacak ruhsat belgesinin Kuruma iletilmesi sonrasında Kurum tarafından gerçekleştirilecek denetim sonucu, diğer cihazlar için ise, Kurum tarafından gerçekleştirilecek denetim sonucu Kurumca uygun görülmesi halinde hasta kabul edecektir. Denetimi gerçekleştirilmemiş cihaz ile hasta kabul edildiğinin belirlenmesi durumunda, Kurum tarafından bu hastalara ilişkin ödeme yapılmaz.

4.22. Sözleşmenin herhangi bir nedenle sona ermesi halinde, sözleşmenin sona erdiği tarihte Merkez’de işlemi devam eden hastaların, sözleşmeden doğan hakları devam edecektir.

4.23. Merkez, hastalara Merkez’de uygulanacak tüm işlemlerin karşılığı olarak düzenlenen faturaların ödenmesinden önce Kurum tarafından yapılacak incelemeler sonucunda tespit edilen hatalı ücretlendirmeler için kesinti yapılması yetkisinin Kurum’a ait olduğunu kabul eder. Sehven yapılan bir fazla ödeme, sonraki ödemeler için emsal teşkil etmez. Böyle bir ödeme yapıldığı tespit edildiğinde geri ödeme çıkartılır. Bu durumda yapılacak itirazlar kabul edilmez.

4.24. Kurum, sözleşme yapılırken istenen belgeler ve aranan koşullarda her zaman değişiklik yapma hakkına sahiptir. Merkez, Kurum tarafından sözleşme yapmak için istenen belgeler ve aranan koşullarda yapılan değişikliklerin gereğini 6 (altı) ay içerisinde yerine getirerek Kuruma bildirmek zorundadır. Aksi taktirde bu süre bitiminde sözleşme feshedilir.

4.25. Merkezde hizmetin devam ettiği sürece, sözleşme konusu hizmeti sürdürmeye yetecek, Kurum tarafından belirlenen asgari sayı ve nitelikte hekim ve yardımcı sağlık personeli bulundurulması zorunludur.

4.26. Bu sözleşmenin tarafı olan Merkez, sözleşmenin yürütümü süresince, sözleşmenin 3. maddesinde tanımlı kimselere uygulanan muayene, tetkik ve tedaviler sonucu düzenlenen faturaların, Kurum tarafından yapılacak denetiminde veya ödemeyi yapan ünitenin teftişi sonucu fazla tahakkuk yapılarak ödeme yapıldığının, hak sahibi olmayan kimselerin tetkik ve/veya tedavilerinin yapıldığının veya buna benzer durumların saptanması hallerinde ya da sözleşme şartlarına uymamaktan kaynaklanan Kurum zararının teminat altına alınmasını teminen, sözleşme akdedilmesinden önce, Madde 8: Sözleşme Kapsamı’nda yer alan başlıklardan Merkez tarafından kabul edilen başlıklara ilişkin olarak, EK-1’de yer alan “Sözleşme Başlıklarına İlişkin Özel İdari, Teknik ve Tıbbi Hükümler” kapsamında belirtilen teminat tutarında, Kurumca tespit edilecek Bankalara ait teminat mektubu (süresiz) vermeyi kabul ve taahhüt eder. Kurum uygun gördüğünde teminat miktarlarını arttırma hakkını saklı tutar. Merkezin verdiği teminat mektubu haciz olunamaz, üzerine ihtiyati tedbir konulamaz. Teminatla ilgili diğer hususlarda SSK Alım-Satım İşlemleri Yönetmeliği hükümleri uygulanır.

4.27. İlk sözleşme talebi sırasında sözleşmeye konu hizmetlerin sunumunda görev alacağı bildirilen hekimlerde ortaya çıkabilecek değişiklikler, sözleşme imzalanması aşamasından önce Kuruma bildirilmek zorundadır. Aksi takdirde bu hekimler tarafından yapılan tedavi bedelleri ödenmez.

4.28. Merkez, ruhsat belgesi içeriğindeki hizmetlerin tamamı veya bir kısmı iptal edildiğinde, bu durumu 24 saat içerisinde Kuruma bildirmek ve hasta kabul etmemekle yükümlüdür. Ruhsatsız verilen hizmet bedelleri ödenmez.

4.29. Sözleşmede tanımlanan hükümlere aykırı davranılmasına bağlı olarak cezai işlem uygulanması gereken durumlarda, olayın meydana geldiği dönemdeki sözleşme hükümleri ve teminat miktarına göre işlem yapılır. Olayın meydana geldiği tarihten cezai işlemin uygulandığı tarihe kadar geçen süre için yasal faiz uygulanır.

4.30. Kurum personeli Kurumun anlaşma yaptığı merkezde çalışamaz, mesul müdür, sahip ve ortak olamaz. Bu merkezlerin Kurumla sözleşme yaptığının tespiti halinde, sözleşme kapsamında yapılan ödemeler geri alınır ve sözleşmeleri fesih edilir

4.31. Bu sözleşmenin 5 inci maddesi hükümlerine göre sözleşmesi feshedilen Merkezin mesul müdür, sahip ve ortaklarının, mesul müdür, sahip veya ortak oldukları merkezlerle fesih süresince sözleşme yapılmaz. Yapıldığının tespiti halinde sözleşme feshedilir ve yapılan ödemeler geri alınır.

4.32. Sözleşmesi fesih edilen Merkez;  hiçbir şekilde zarar, ziyan, maddi ve manevi tazminat talebinde bulunamaz.

4.33. Merkez, Kurumun yazılı onayını almadan sözleşme kapsamında Kuruma sunmayı taahhüt ettiği hizmetlerin tamamını veya bir kısmını bir başka sağlık tesisinden karşılayarak, Kuruma fatura edemez, ettiği takdirde fatura bedelleri ödenmez.

4.34. Merkez; Kurumca yapılan ve/veya yaptırılan denetim sonucu herhangi bir eksiklik tespit edildiği taktirde, denetim raporunun düzenlendiği tarih itibariyle, denetime konu olan alanda hasta kabul etmeyecektir. Aksi takdirde tedavi bedelleri ödenmez.

    Merkez, kendisine bildirilen denetimdeki eksikliği, en geç 30 gün içinde gidererek Kuruma bildirmekle yükümlüdür. Bu bildirime bağlı olarak Kurumca yapılacak ikinci bir denetim sonucunda söz konusu eksikliğin giderildiğinin tespiti halinde, Kurumca uygun görülürse hasta kabul edebilecektir

4.35. Merkezin bir başka kişi veya kuruluş tarafından devralınması veya birleşmenin gerçekleşmesi halinde, devir veya birleşme tarihi itibariyle Kurumla imzaladığı sözleşme fesih olur. Devralan veya birleşme gerçekleştirilen kişi veya kuruluşun sözleşme isteği yeni talep gibi değerlendirilir.

4.36. Merkez, Merkezin sahip ve ortaklarının tümü veya bir kısmının değişmesi halinde, bu değişikliğin Ticaret Sicili Gazetesi’nde yayımlanmasından itibaren 30 gün içinde Kuruma bildirmek ve gerekli belgeleri iletmekle yükümlüdür. Bu süre içinde bildirim yapılmazsa Merkeze sözleşmenin 5.2. maddesi hükümleri uygulanır.
5-SÖZLEŞMENİN FESHİNİ GEREKTİREN HALLER

5.1. Sözleşmenin feshini gerektiren haller;

5.1.1. Merkezin gerçeğe aykırı fatura (bu sözleşmenin 6.3.maddesinde yer alan belgeler dahil) düzenlediğinin ve/veya yapılmayan tetkik ve/veya tedavileri faturada gösterdiğinin tespit edilmesi, sahte olarak hazırlanmış faturaların kullanılması, fatura, sağlık raporları, reçeteler ve sevkler üzerinde tahrifat yapılması, Sağlık Bakanlığınca yasaklanan tıbbi malzemelerin kullanılması, bozuk, zamanı geçmiş tıbbi malzemelerin verilmesi ve kullanılması halinde, genel hükümlere göre yapılacak diğer mali ve hukuki yaptırımların yanında, uyarıya, ihtara, protesto keşidesine, bir aylık süreye ve sair kanuni prosedüre ihtiyaç olmaksızın Kurum sözleşmeyi derhal fesheder. Bu sözleşmenin Madde 4.27 hükmüne göre Merkezden alınmış olan teminat miktarı Kuruma gelir olarak kaydedilir. Gelir kaydedilen kesin teminat Merkezin Kuruma olan borcuna karşılık olarak mahsup edilemez. Sözleşmesi fesih edilen Merkezden 4 yıl süre ile sağlık hizmeti/hizmetleri alımı yapılmaz.

5.1.2. Merkez Kuruma gerçeğe aykırı beyanda bulunamaz. Gerçeğe aykırı beyanda bulunulduğunun tespiti halinde genel hükümlere göre yapılacak diğer mali ve hukuki yaptırımların yanında, uyarıya, ihtara, protesto keşidesine, bir aylık süreye ve sair kanuni prosedüre ihtiyaç olmaksızın Kurum sözleşmeyi derhal fesheder. Bu sözleşmenin Madde 4.27 hükmüne göre Merkezden alınmış olan teminat miktarı Kuruma gelir olarak kaydedilir. Gelir kaydedilen kesin teminat Merkezin Kuruma olan borcuna karşılık olarak mahsup edilemez. Sözleşmesi fesih edilen Merkezden 4 yıl süre ile sağlık hizmeti/hizmetleri alımı yapılmaz.

5.1.3. Merkez, kendilerine hasta gönderilmesine yönelik olarak her ne şekilde olursa olsun, kurumlar, hekimler, diğer sağlık kurum ve kuruluşları ve üçüncü şahıslarla açık veya gizli işbirliği yapamazlar. Bu işlemlerin tespiti halinde genel hükümlere göre yapılacak işlemler saklı kalmak kaydıyla sağlık hizmeti/hizmetleri alımı yapılmayacağı ve tekrarı halinde sözleşmelerinin fesih edileceği konusunda Merkez yazılı olarak uyarılır. Ayrıca Merkeze, bu sözleşmenin Madde 4.27 hükmüne göre alınmış olan teminat miktarının % 20’si oranında cezai şart uygulanır.

5.1.4. Sözleşmenin 5.1.3. maddesinde yer alan fiillerin Merkezin yazılı olarak uyarıldığı tarihten itibaren 1 (bir) yıl içerisinde tekrarı halinde, diğer mali ve hukuki yaptırımların yanında, uyarıya, ihtara, protesto keşidesine, bir aylık süreye ve sair kanuni prosedüre ihtiyaç olmaksızın Kurum Merkezle yapılan bu sözleşmeyi derhal fesheder. Bu sözleşmenin Madde 4.27 hükmüne göre Merkezden alınmış olan teminat miktarı Kuruma gelir olarak kaydedilir. Gelir kaydedilen kesin teminat Merkezin Kuruma olan borcuna karşılık olarak mahsup edilemez. Sözleşmesi fesih edilen Merkezden 1 yıl süre ile sağlık hizmeti/hizmetleri alımı yapılmaz.

5.2. Merkez’in, bu sözleşme ve eklerinde kayıtlı taahhüt ve vecibelerden herhangi birini yerine getirmemesi durumunda;

5.2.1. Kurumca tespit edilen sebepler açıkça belirtilmek suretiyle Merkez yazılı olarak uyarılır ve taahhüt ve vecibelerden herhangi birinin bir kez daha yerine getirilmediğinin tespiti halinde sözleşmelerinin fesih edileceği bildirilir. Ayrıca Merkeze, bu sözleşmenin Madde 4.27 hükmüne göre alınmış olan teminat miktarının % 20’si oranında cezai şart uygulanır.

5.2.2. Merkezin sözleşmenin 5.2.1. maddesine göre daha önce yazılı olarak uyarılmış olmasına rağmen bu sözleşmede kayıtlı taahhüt ve vecibelerden herhangi birini yerine getirmediğinin Merkezin yazılı olarak uyarıldığı tarihten itibaren 1 (bir) yıl içerisinde ikinci kez tespiti halinde, uyarıya, ihtara, protesto keşidesine, bir aylık süreye ve sair kanuni prosedüre ihtiyaç olmaksızın Kurum sözleşmeyi derhal fesheder ve 1 yıl süreyle aynı konuda sözleşme yapmaz. Bu sözleşmenin Madde 4.27 hükmüne göre Merkezden alınmış olan teminat miktarı Kuruma gelir olarak kaydedilir. Gelir kaydedilen kesin teminat Merkezin Kuruma olan borcuna karşılık olarak mahsup edilemez.

5.3. Sözleşmenin feshedilmesinde esas alınan cezai hükmün değişmesi veya tamamen yürürlükten kaldırılması hallerinde, değiştirilen veya yürürlükten kaldırılan hüküm geriye dönük olarak uygulanamaz.

5.4. Merkez ile Kurum arasında yapılan sözleşmenin fesih edilmesi halinde diğer sosyal güvenlik kuruluşlarına (Maliye Bakanlığı, T.C. Emekli Sandığı Genel Müdürlüğü ve Bağ-Kur Genel Müdürlüğü) gerekçesi ile birlikte bildirilir.

5.5. Maliye Bakanlığı, TC Emekli Sandığı Genel Müdürlüğü ve Bağ-Kur Genel Müdürlüğünün Merkezle yaptığı sözleşmenin feshedildiğinin Kurumca tespiti halinde, Kurum da Merkez ile yaptığı sözleşmeyi fesheder.
6-ÖDEME KOŞULLARI ve ÜCRETLER

6.1. Kurum, Merkez’e yapmış olduğu muayene, tetkik ve tedavi işlemleri için “SSK Tarafından Satın Alınan Sağlık Hizmetleri Ücret Tarifesi”nde belirtilen ücretleri bu sözleşme hükümleri çerçevesinde ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Anılan ücretlere KDV dahil değildir

6.2. Fatura ödemelerinde muayene, tetkik ve tedavinin yapıldığı tarihteki ücretler esas alınır.

6.3. Merkezin, Kurum ilgili birimine faturaları teslim ederken fatura ekinde bulunması gereken belgeler;

1. Vizite Kağıdı,

2. Sigortalılık provizyon belgesi,

3. Tetkik ve/veya tedavi istem kağıdı,

4. İlgili branş hekimi ve / veya hekimleri tarafından düzenlenerek imza altına alınmış; ayaktan tetkik ve/veya tedavilerde rapor, yatarak tetkik ve/veya tedavilerde epikriz,

5. Hastanın adı-soyadı, sicili, istem yapılan işlem kodu, gerçekleştirilen işlem kodu, gerçekleştirilen işlem sonucu tahakkuk ettirilen miktarın yer aldığı bilgisayar ortamında düzenlenmiş liste, (Fatura ve eki  belgelerin bu belgede sıralanmış haliyle tasnif edilmesi gerekmektedir.)

6. Hasta veya yakınının güncel telefon numarası,

7. Kullanılan tıbbi malzemelerin varsa barkodları, ürün veya lot numaraları,

8. Sağlık Bakanlığınca ilan edilen, hastalıkların sınıflandırılmasına (ICD-10) ait hastalık sınıf adı ile kodları,

9. Yabancı Ülkelerle yapılan Sosyal Güvenlik Sözleşmeleri kapsamında Kurum tarafından sağlık hizmeti verilen kişiler hakkında Sigorta il/sigorta müdürlüklerince düzenlenen ve onaylanan sağlık yardım hakkı süresini belirten belgenin fotokopisidir.

    Merkez; ihtiyaç duyulması halinde Kurum tarafından bildirilen ödemeye esas diğer belgeleri istenilen ortam ve formatta Kuruma iletmekle yükümlüdür.

    Bu belgelerin bulunmaması halinde belge bulunmayan işleme ilişkin ödeme işlemi gerçekleştirilmez.

    Fatura nizamına uygun fatura düzenlenmesi Merkezin sorumluluğunda olup faturalar ödemeyi yapacak Kurumun ilgili biriminin kontrolünü kolaylaştıracak şekilde düzenlenecektir.

    Hastanın sigortalılık, sevk ve tıbbi provizyonu ile tedavi giderlerinin ödenmesi işlemleri dial-up, internet veya bilgisayar ortamında yapılabilir. Bu takdirde Merkez, bu sisteme dahil olmak için Kurumun istediği donanım, yazılım ve alt yapıyı sağlamak zorundadırlar.

6.4. Merkez'ce faturalar, ilgili ayın birinci ve sonuncu günlerini kapsayacak şekilde düzenlenecek ve gerekli diğer belgeler ile birlikte tedavinin başlama ve bitiş tarihleri belirtilmek suretiyle, en geç izleyen ayın ilk 10 (on) gününe kadar Kurum'un ilgili birimine verilecektir. Ayın ilk 10 (on) günü içerisinde Kurum ilgili birimine gönderilmeyen faturalar gönderildiği aydan bir sonraki ayın ilk günü teslim edilmiş kabul edilir. İncelemeler faturaların Kurum kayıtlarına alındığı günden başlayarak 45 (kırkbeş) gün içinde genel mevzuat ve Kurumun geçerli mevzuatı ile tıbbi kurallar çerçevesinde yapılacak; inceleme sonunda uygun görülen tutar ödenecektir.

6.5. Yabancı Ülkelerle yapılan Sosyal Güvenlik Sözleşmeleri kapsamında Kurum tarafından sağlık hizmeti verilen kişiler hakkında düzenlenen faturalar Kurum sigortalılarına ait faturalardan ayrı olarak bir yazı ekinde Kurumun ilgili birimine gönderilir.

6.6. Merkezce düzenlenip ödeme yapılması talebiyle Kurum’a iletilen faturalardan; Kurumca yapılan inceleme sonucunda kanun, tüzük, yönetmelik ve bu sözleşme hükümlerine uygun olmadığı tespit edilen kısımlarla ilgili herhangi bir ödeme yapılmadan, uygun görülen kısım ödenir ve Merkez’e bu durum bildirilir.

6.7. Kurumca belirlenen ücretlere dahil olan ilaç ve/veya malzemelerin Merkez tarafından karşılanmaması halinde, hasta adına düzenlenecek faturadan bunların bedeli düşülerek ödeme yapılır.

6.8. Kurumca belirlenen ücretlere dahil olmayan malzemeler, Kurumca tespit edilen fiyatlar üzerinden karşılanmak zorundadır. Kurumun tespit ettiği fiyat bulunmaması halinde; Bütçe Uygulama Talimatı EK-5/B listesi dışında yer alan malzemeler Merkez tarafından Talimatta yer alan ücretler üzerinden, yer almayanlar ise diğer geri ödeme kurumlarınca tespit edilmiş protokol fiyatları üzerinden, bunların dışındakiler ise Merkezin KDV dahil alış fiyatı üzerinden ödenecektir. Merkez tarafından bu şekilde temin edilecek malzemelerin en az %50’sinin rekabeti ve toplu alımı sağlayacak ihale usulüyle gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Bütçe Uygulama Talimatı EK-5/B listesinde yer alan malzemeler hiçbir şekilde hastalara aldırılamayacak ve fatura edilemeyecektir.

6.9. Merkez tarafından yapılan tetkik ve/veya tedavilerde; Kurumca belirlenen ücretlere dahil olmayan ilaçların Merkez tarafından sağlanması halinde; ilaçlara ait bedeller Kurum sözleşmeli eczane provizyon sisteminde ve eczane tip sözleşmesinde belirlenen ilke ve indirim oranları ile Kurum İlaç Uygulama Talimatı kuralları dikkate alınarak ödenecektir.
7-İHTİLAFLARIN ÇÖZÜMÜ:

Bu sözleşmeden doğacak ihtilafların çözümünde Ankara İli Mahkeme ve İcra Daireleri yetkilidir.
8-sözleşmenin kapsamı:

8.1-AYAKTAN TANI VE TEDAVİ (Ek-3 listede yer alan branşları kapsar.)

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.2-BİLGİSAYARLI TOMOGRAFİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.3-DİREKT RÖNTGEN

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.4-EEG

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.5-EMG

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.6-ENDİREKT RÖNTGEN

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.7-ESWL

Kabul Ediyorum             Tarih: …/…/200..   İmza:

8.8-FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON (AYAKTAN)

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.9-FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON (YATARAK)

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.10-GAMMA KNİFE

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.11-GASTROENTEROLOJİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.12-GENEL CERRAHİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.13-GENETİK TETKİKLERİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.14-GÖZ HASTALIKLARI

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.15-GÖĞÜS CERRAHİSİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.16-HEMODİYALİZ UYGULAMA

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.17-KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.18-KARDİYOLOJİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.19-KARDİYOLOJİ LABORATUVARI

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.20-KULAK BURUN BOĞAZ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:



8.21-KEMİK DANSİTOMETRİSİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.22-KEMOTERAPİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.23-KALP-DAMAR CERRAHİSİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.24-LABORATUVAR TETKİKLERİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.25-MAMMOGRAFİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.26-MANYETİK REZONANS (AÇIK SİSTEM)

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.27-MANYETİK REZONANS (KAPALI SİSTEM)

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.28-MİKROVASKÜLER CERRAHİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.29-NÖROŞİRURJİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.30-NÜKLEER TIP

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.31-ODYOLOJİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.32-ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:



8.33-ORGAN NAKLİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.34-PATOLOJİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.35-PEDİATRİK CERRAHİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.36-PERİFERİK ANJİYOGRAFİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.37-PLASTİK VE REKONSTRÜKTİF CERRAHİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.38-PEDİATRİK KARDİYOLOJİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.39-PEDİATRİK KALP-DAMAR CERRAHİSİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.40-RADYOTERAPİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.41-RENKLİ DOOPLER ULTRASONOGRAFİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.42-SOLUNUM SİSTEMİ LABORATUVARI

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.43-SUALTI HASTALIKLARI ve HİPERBARİK TIP UYGULAMALARI

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.44-ULTRASONOGRAFİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:



8.45-ÜROLOJİ

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.46-YENİ DOĞAN YOĞUN BAKIM

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:


8.47-YOĞUN BAKIM

Kabul Ediyorum              Tarih: …/…/200..   İmza:
9-Sözleşmenin Geçerliliği :


9.1. Bu sözleşme, Genel Müdürlük onay tarihinden, ...../...../ 200.. tarihine kadar geçerlidir. Bu sürenin bitim tarihinden en az 30 gün önce taraflardan biri iadeli taahhütlü bir yazı ile fesh-i ihbar talebinde bulunmadığı taktirde, Sözleşme aynı koşullarla 1 (bir) takvim yılı daha uzatılmış sayılır.

9.2. Merkez; Bu sözleşmenin 4.20. maddesinde belirtilen “tam zamanlı çalışan hekim” koşulunu; Kurum ile ilk defa sözleşme imzalanan sözleşme kapsamındaki konular için Genel Müdürlük onay tarihinde, sözleşmesi bir önceki yıldan devam eden sözleşme kapsamındaki konular için ise sözleşmenin yayımı tarihinden itibaren 3 (üç) ay içinde sağlamakla yükümlüdür.

9.3. Kurum ve Merkez bir ay öncesinden iadeli taahhütlü bir yazı ile bildirmek şartı ile sözleşmeyi her zaman fesih hakkını saklı tutar. Kurum; Sözleşmesi feshedilen Merkez ile 1 (bir) yıl süre ile sözleşme yapmaz.

9.4. Sözleşme metni; ekleri ve yürürlükte olan “SSK Tarafından Satın Alınan Sağlık Hizmetleri Ücret Tarifesi” ile bir bütündür.

9.5. Sözleşme sürelerinin sona ermesi ve Kurumca yeni sözleşme metni ve ücretlerinin yayımlanamaması, ancak Merkezin sözleşme kapsamında hizmet vermeye devam etmek istemesi durumunda yeni sözleşme metni ve ücretleri yayımlanıncaya kadar Kurumca belirlenen yazılı taahhütname vermek koşulu ile Merkez, önceki yılın sözleşme ücret ve koşulları kapsamında hizmet vermeye devam edebilir.

9.6. Merkez Kurumun ücret ve koşullarda herhangi bir bildirime gerek olmaksızın tek taraflı olarak değişiklik yapma hakkına sahip olduğunu ve yapılan değişikliklere aynen uymayı kabul ve taahhüt eder.

9.7. Bu sözleşme taraflar arasında bir asıl iki suret olarak düzenlenmiş ve imzalanmıştır.

9.8. Bu sözleşme …………...…………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………….......................................... nolu başlık/başlıkları içeren ……….. adet sözleşme kapsamı konuları içerir.
EKLER :

EK-1: Sözleşme Başlıklarına İlişkin Özel İdari, Teknik ve Tıbbi Hükümler

EK-2: SSK Tarafından Satın Alınan Sağlık Hizmetleri Ücret Tarifesi

EK-3: Ayaktan Tanı ve Tedavi Sözleşmesi Kapsamındaki Branşlar




                                    S.S.K.B.                                                      MERKEZ YETKİLİSİ

         SAĞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ         ADI VE SOYADI

……………… SAĞLIK İŞLERİ İL MÜDÜRLÜĞÜ                                    

ONAY

Tarih: …/…/200..


S.S.K.B

SAĞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRÜ

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram Sayfamızdan Bizi Takip Edebilirsiniz

Translate - Çeviri

Popüler Konular

Muhasebe ve Excel Grubu

 
Muhasebe ve Excel
Üyelere Özel grup · 275 üye
Facebook Gruba Katıl
Diğer grup ve sayfalardan farklı olarak, özellikle EXCEL üstüne yoğunlaşmak istediğim bir grup... Özel excel çalışma dosyalarımızı paylaşarak çalışma ...
 
Blogger tarafından desteklenmektedir.